Minőség politika

MINŐSÉG-, ÉLELMISZER-BIZTONSÁGI-, KÖRNYEZETI- ÉS MEB POLITIKA

 

A SULI-HOST Kft. legfontosabb célkitűzése az, hogy a kialakított integrált irányítási rendszerünk hosszú távon a minőségi munkavégzést, a fogyasztói érdekeket, a közétkeztetés biztonságát, a környezetvédelmet, a munkahelyi egészségvédelmet szolgálja eleget téve a hatályos jogszabályi követelményeknek, a környezeti teljesítmény növelésének. Ennek elérése érdekében a Társaságunk felső vezetősége és munkatársai aktív szerepvállalásával kiépítették, működtetik és folyamatosan fejlesztik a tevékenységünk megbízható minőségi színvonalát, az általunk készített élelmiszerek, ételek biztonságosságát, a munkatársaink egészségvédelmét valamint a környezet védelmét garantáló dokumentált integrált irányítási rendszert, amely megfelel az MSZ EN ISO 9001:2015, MSZ EN ISO 22000:2018, MSZ EN ISO 14001:2015, MSZ EN ISO 45001:2018 szabványok követelményeinek.

Társaságunk munkatársai tudatában vannak a tevékenységükre vonatkozó jogszabályokban előírt (táplálkozás élettani jelentőségű, környezeti, munkavédelmi) és a fogyasztók által elvárt (minőségi, érzékszervi tulajdonságok) követelményeknek.

Alapelveinket 10 pontban fogalmaztuk meg:

  1. MEGBÍZHATÓSÁG – A termék minősége állandó, a szolgáltatásnyújtás színvonala az elvártnak megfelelő, a szerződéses kötelezettségek teljesítése pontos. Tevékenységünk során a környezetünkre nézve felelősen, körültekintően járunk el. Munkatársainak biztonságos munkakörülmények között dolgozhatnak.
  2. RUGALMASSÁG – Munkatársaink együttműködése, hozzáállása, munkavégzésének színvonala a fogyasztók magas szintű kiszolgálásának az érdekeit szolgálja.
  3. HOZZÁÉRTÉS – Birtokában vagyunk a színvonalas szolgáltatásnyújtáshoz szükséges készségeknek, jártasságoknak és tudásnak.
  4. ELÉRHETŐSÉG – A szolgáltatás nyújtása során biztosítjuk termékeinkhez az egyszerű hozzáférést, gyorsaságot, a megfelelő működési időtartamot, figyelembe véve a környezetvédelmi és munkaegészségügyi szempontokat is.
  5. UDVARIASSÁG – A fogyasztókkal kapcsolatban kerülő személyzet legyen udvarias, segítőkész, problémamegoldó.
  6. KOMMUNIKÁCIÓ – Szolgáltatásainkat fogyasztóink igényihez igazítjuk. Ügyelünk a problémák kezelésének megértésének, továbbításának korrektségére, módjára, stílusára.
  7. HITELESSÉG – Tevékenységünket a személyzet alapvető személyes pozitív tulajdonságaira – szavahihetőség, becsületesség, tisztesség – alapozzuk.
  8. BIZTONSÁG – A működő integrált irányítási rendszerünkkel termékeink veszélytelenségét biztosítjuk fogyasztóink részére. A környezetközpontú irányítási rendszerünk biztosítja a környezetünk hatékony megóvását, MEBIR rendszerünk pedig a biztonságos munkavégzés körülményeit.
  9. EMPÁTIA – Személyre szóló figyelmességgel és teljes igyekezettel törekszünk fogyasztóink igényeinek megismerésére.
  10. INFRASTRUKTÚRA – Biztosítjuk dolgozónknak a megfelelő munkakörnyezetet, a munkavégzéshez szükséges információkat és technikai feltételeket.

A SULI-HOST Kft. vezetése biztosítja, hogy minden munkatársa megismerje és elfogadja Társaságunk minőség-, élelmiszer-biztonsági-, környezeti és MEB politikáját, valamint integrált irányítási rendszerünk alapvető céljait, felépítését és megvalósításának módszereit. Célunk, hogy fogyasztóink elismerésére alapozva tevékenységünk folyamatosan fejlődjön és minden munkatársunk büszke lehessen saját, jól végzett munkájára..

Szeged, 2021. július 19.